tirsdag 10. juli 2012

Telttur

I helgen var jeg på telttur sammen med noen damer som jeg setter stor pris på. Været var ikke akkurat strålende, men vi hadde likevel en hyggelig skravlekveld før noen reiste hjem og noen ble igjen for å overnatte i telt. Da vi hadde fått opp teltene under en presenning for ekstra regnbeskytelse bestemte vi oss for å ta et nattbad i regnet. det var en herlig forfriskende opplevelse, og det ble veldig varmt og godt i soveposen etterpå. Så skravlet vi litt mer før vi sent om sider sovnet.
Jeg våknet igjen 04.45 og måtte ut. Akkurat da var det ett opphold i regnværet. Fuglene sang av hjertens lyst og verden var nesten uvirkelig vakker i halvlyset. Det er jo ikke hver morgen man kan se ut over havet mens man gjør sitt fornødne.
Etter å ha sovet lit til og så revet teltene igjen spiste vi frokosten inne hos en av damene som bodde i nærheten.
Jeg gleder meg over å kjenne slike fine damer, og over en herlig naturopplevelse.

(vognen på bildet ble bare brukt til bagasje)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar