fredag 12. oktober 2012

Tid for kreativitet

I kveld hadde jeg bestemt meg for at jeg SKULLE få tid til å scrappe litt. Det har gått i ett hele ettermiddagen og kvelden i det siste så det har vært litt knapt med fritid. På formiddagen i dag var jeg veldig effektiv og fikk gjort rent det meste av huset og storhandlet før jeg hentet barna på skolen. Der lekte vi en stund mens vi ventet på at de største skulle bli ferdige, så da fikk vi frisk luft.Så da fortjente jeg en "frikveld" synes jeg. Akkurat i kveld sover halvparten av barna over hos andre så det ble ganske rolig her dessuten. Så isteden for å synke ned foran tv satte jeg meg til ved skrivebordet.
Jeg holder på med et album med bilder fra sommeren 2009. Det er så interessant å se hvor mye barna har forandret seg siden da. I dette albumet prøver jeg å bruke opp restepapir mest mulig, og gjerne papir som jeg ikke synes er kjempefine i utgangspunktet, men som kan bli finere med litt blekk.
Den siden jeg vil vise frem nå har imidlertid et papir som jeg synes er nydelig. det heter "smultron og er fra Majadesign. Det passet perfekt til bildene av jordbær på strå.
Jeg hadde det veldig morsomt mens jeg holdt på, og jeg gledet meg over hvordan noen små detaljer som en kroklisse, noen knapper og utstansede små sommerfugler forvandlet siden fra litt kjedelig til mer leken.
Skrivebordet var ganske kaotisk mens jeg holdt på, men det var det verdt. Jeg bare må ha kreativt utløp av og til!





1 kommentar:

  1. Kan ikke tro at det er så kort tid siden Hun så sånn ut! Det har jammen skjedd mye de få årene! Kjempefin scrappeside du har laget også! Men det er jo ingen bombe, du er jo scrappedronningen!

    SvarSlett