onsdag 4. juni 2014

Ukens prosjekter

Denne uken er jeg i gang med to prosjekter. Det ene er et helt nødvendig prosjekt, nemlig å gjøre hovedrent på kjøkkenet. Jeg har laget en plan slik at hele kjøkkenet skal bli rent i løpet av uken. Hittil har jeg vasket alle skap og skuffer innvendig, vasket komfyren og kjøleskapet og sist men ikke minst bak komfyren og kjøleskapet. Det er det litt for lenge siden jeg gjorde sist så der så det ikke så pent ut. Nå er det rent, men det er jo ingen som kan se det. En litt utakknemlig oppgave egentlig. Mitt andre prosjekt er å få uteplassen litt triveligere. Pallesofaen jeg laget  for to år siden har blitt utvidet til en hjørnesofa med to madrasser. I går fikk jeg tak i to fleecepledd til å dekke madrasser med og i dag har jeg kjøpt planter og plantet der ute. I går var det en så deilig sommerkveld at vi faktisk spiste kveldsmaten der ute. I morgen skal jeg prøve å få sydd noen puter. Det kommer bilder etter hvert når det blir ferdig, både på kjøkkenet og ute, så følg med! Selv om disse to prosjektene er veldig ulik, og det ene kanskje er litt morsommere enn det andre, gleder jeg meg over dem begge to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar