mandag 25. mai 2015

Mange gleder i Mai

Nå er det lenge siden jeg har skrevet, for det har vært en særdeles hektisk vår. I tillegg til det vanlige familielivet med seks barn og en mann som har jobbet veldig mye i perioder har jeg jo hatt studiene. Dessuten har jeg siden slutten av mars jobbet en del som vikar på skolen der barna mine går. det har vært en stor glede, men det har også gjort at jeg ikke har hatt noe særlig tid og krefter til overs. Men nå er eksamen levert inn, etter-eksamen-forkjølelsen har gitt seg og det har vært noen rolige dager. Det er alltid mye hyggelig som skjer i mai. Vi har en gutt i familien som ble ni år. Dessuten er det både frigjøringsdagen og 17. mai som minner oss om hvor heldige vi er som bor i et fritt land. Verden blir fantastisk vakker og av og til varmer solen ordentlig. På lørdag var det en slik dag da vi både spiste middag ute og gikk til kiosken og kjøpte soft is. Da får det ikke hjelpe at det var iskaldt igjen i går. I dag har vi kjørt over grensen til Sverige for å handle og da kjørte vi forbi grønne åkre og noen gule ruter med Raps innimellom. da må man jo bare glede seg over skjønnheten.

På kKristi Himmelfarts dag var vi en tur på Tjøme for å være sammen med familie. Her kommer noen bilder fra den turen som får representere skjønnheten i naturen i mai.



























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar