mandag 11. august 2014

tilbake til hverdagen

I dag var det blåmandag! Etter en lang sommer med sene morgener, strålende sol, friske bad, og mye farting rundt omkring var det opp før seks for å kjøre mannen min til en flybuss. Fordelen med å komme så tidlig opp var at jeg har fått veldig mye ut av dagen. jeg fikk trent før barna sto opp, jeg rakk å vaske fem maskiner med tøy, og det var jommen godt for det har hopet seg opp med klesvask mens jeg har vært på farten.Jeg har også fått huset tilbake til en relativ normaltilstand.. Innimellom dette har jeg rukket å følge et barn til tannpleier, handle bursdagsgave til min minste som blir fem år i morgen og være en liten tur på det lokale legekontoret for å lappe sammen en sønn som fikk kutt i pannen da han hoppet trampoline. heldigvis kunne det limes så han slapp å sy. Nå skal han visst aldri hoppe hverken på trampoline eller noe annet mer påstår han. Vi får vel se hvor lenge det varer.
For å understreke at nå er det slutt på ferien har vi hatt mer regn i løpet av dagen i dag en i løpet av hele den seneste måneden til sammen tror jeg. Ferie er deilig, men hverdag er ikke så verst det heller.

1 kommentar:

  1. Jeg liker faktisk hverdagene best. Det er de man "lever" og man har mest fremgang og lærer. Kanskje også fordi jeg liker å være hjemme.

    SvarSlett