onsdag 20. februar 2013

Pakke i posten

I dag kom en pakke i posten med julekrybbefigurene som jeg har kjøpt på salg etter jul. Det er noen av willow tree sine figurer og jeg har ønsket meg dem lenge. jeg husker første gang jeg så dem i en butikk og tenkte at det er de fineste julekrybbefigurene jeg noen gang har sett. Rett etterpå snakket jeg med mamma i telefonen og beskrev dem hvorpå hun sa " jeg har kjøpt dem"
Så når vi har feiret jul hos mamma har jeg gledet meg over å se på dem. Etter jul benyttet jeg sjansen til å bestille de viktigste av dem på salg på nettet og fikk dem sendt til der min mann arbeidet i utlandet, men de rakk ikke å komme frem dit før han dro så han avtalte med en kolega å få dem ettersendt hit.
Jeg har nå Josef, Maria med Jesusbarnet, en hyrde, to lam, et esel og tre vise menn.Nå kan jeg begynne å glede meg til neste jul allerede.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar