tirsdag 19. februar 2013

Vintertur på Ahlby

Det er vinterferie og solen tittet frem i ettermiddag så da bestemte vi oss for å dra en tur til Ahlby i Moss for å nyte den vakre vinterdagen. Ahlby byr på et vakkert kulturlandskap med mange store gamle løvtrær. I tillegg kan man når man kommer ned til vannkanten skue ut over en helt tom horisont og se hav og himmel møtes helt uforstyrret. Det gir meg en følelse av frihet, åpenhet og luft. Det er nesten som om det blir lettere å puste.
Dagens tur ga meg mye glede. I tillegg til det vakre landskapet hadde jeg nesten alle barna våre med og jeg gleder meg over å se når de kan ha det hyggelig med hverandre. En omsorgsfull storebror som bar lillesøster på skuldrene og lekte og tullet med storesøster som gjemte seg mellom trærne på veien varmet mitt hjerte.Vi hadde med pølser som vi grillet på bål. Det er alltid hyggelig. Jeg hadde også kameraet med og eksperimenterte litt med den store linsen.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar