lørdag 11. mai 2013

En behagelig lørdag

I dag har jeg hatt en behagelig lørdag. Vi skulle ikke noe spesielt så vi kunne sove ut. Vi hadde felles frokost med egg som min kjære mann koker hver lørdag morgen. Guttene hadde rotet utover en masse klær for å velge det de skulle ha på seg i dag, og det gjorde meg irritert. av og til blir jeg overveldet av at det aldri blir ordentlig ryddig her. Jeg tror mannen min syntes jeg trengte å komme ut av huset så vi dro på en handletur.
Først fikk en av guttene kjøpe sparkesykkel for noe av bursdagspengene sine. Jeg fikk blandt annet gå uforstyrret i den store Hobbykunst butikken i Vestby. Der fant jeg blandt annet en pose knapper som var utrolig fine. Jeg blir så utrolig glad av fine knapper.Familien min bare ler hver gang jeg har kjøpt knpper, men jeg sier de skal være glad for at det ikke er diamanter som skal til for å få meg i godt humør. Litt av hvert annet ble også med i posen hjem.
Etterpå var humøret steget betraktelig.
vel hjemme laget mannen min Pizza fra bunnen av fordi han hadde lyst mens jeg kunne bruke litt tid på bygdeboken jeg holder på med. Begge destore jentene var borte i dag og alle tre guttene hadde dradd for å spille basket ute så det var veldig fredelig her hjemme. De kom klissvåte hjem for det begynte å regne. En av dem rakk å bade før middag. Pizzaen var veldig god!
Så var det tid for å legge barn og lage middag som vi skal ha med til et felles måltid i kirken i morgen.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar