søndag 8. juni 2014

Oppdatering på prosjektene

Da var denne uken over og jeg tenkte jeg skulle oppdatere litt om mine prosjekter. Kjøkkenet ble vasket fra øverst til nederst. Min eldste sønn var snill og hjalp meg med taket for det hadde tatt knekken på skulderen min. Jeg fikk rensket unna en hel del oppskrifter som jeg har samlet på meg men aldri kommer til å lage og fått unna papirer og småting som lett hoper seg opp på kjøkkenbenken. Den dagen jeg hadde ryddet kjøkkenbenkene måtte jeg smile hver gang jeg kom inn
på kjøkkenet.
Uteplassen har også blitt nesten ferdig med unntak av putene som mangler noen detaljer. Det har vært mye fint vær så jeg har allerede gledet meg mye over å sitte der ute. I går satt jeg hele ettermiddagen og broderte og koste meg. Alt i alt synes jeg det ble en veldig produktiv uke og jeg gledet meg over alt jeg fikk gjort.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar