mandag 1. desember 2014

1. desember

denne førjulstiden har jeg lyst til å fokusere litt ekstra på Ham som er kjernen i min julefeiring nemlig Jesus Kristus. Jeg har funnet frem noen skriftsteder som jeg har tenkt å lese et hver dag. Disse har også ungdommene mine på sine ulike adventskalendere. Jeg tenkte at jeg også ville dele dem her på bloggen så de som vil kan lese. Alle disse er hentet fra Mormons bok, et annet testamente om Jesus Kristus.

   Og min sjel fryder seg over å bevise for mitt folk at hvis Kristus ikke skulle komme, måtte alle mennesker gå til grunne. 
    For hvis det ikke er noen Kristus, er det ingen Gud, og hvis det ikke er noen Gud, er vi ikke til, for da kunne det ikke ha vært noen skapelse. Men det finnes en Gud, og han er Kristus, og han kommer i sin egen tids fylde.  (Nephis andre bok, 11:6-7)
Jeg fryder meg også over min tro på at det finnes en Gud!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar