mandag 24. mars 2014

En god start på dagen.

I slutten av forige uke var jeg på skolesamling igjen, og det var kjempegøy. det er så morsomt å få prøve på ulike oppgaver lærene våre har funnet på, og som vi siden kan bruke i vår lærergjerning. Jeg tror det morsomste denne gangen var å lage lyd til en filmsnutt og å spille blues på gitar.
det er også veldig hyggelig å være sammen med mine studiekamrater som er noen veldig hyggelige mennesker. Jeg skulle nesten ønske vi hadde fler samlinger dette semesteret enn bare fire.
Da jeg kom hjem på fredag var det et skår i gleden at min Ipad var forsvunnet. Jeg trodde jeg la den ned i vesken før jeg forlot skolen på torsdag og at den lå der hele fredagen for da brukte jeg den ikke, men da jeg kom hjem var den altså ikke i vesken, og ikke var den her hjemme heller. Da var den altså enten blitt borte på skolen eller på fergen.
Jeg skrev en mail til mine lærere slik at de kunne se etter i klasserommet, og i dag morges tikket det inn en gledelig e-post fra en av mine hyggelige lærere. "Gode nyheter, din ipad ligger på mitt kontor" I morgen skal jeg reise til skolen for å hente den, og mens jeg er er skal jeg bruke litt tid på å lete etter litteratur på biblioteket. det gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar