onsdag 12. mars 2014

Hverdagsluksus

Jeg er ikke så lukseriøs av meg. Jeg bruker ikke mye dyre kremer, dyre klær eller mange smykker, men det er en luksus jeg unner meg ca hver åttende uke og det er å gå til frisøren. Jeg har funnet en frisør som er både flink og hyggelig så når jeg er ferdig klippet avtaler vi ny time. salongen har dessuten en SMS tjeneste som gjør at jeg får en påminnelse dagen før. Det er bra for litt distré personer som meg. Jeg liker å sitte i frisørstolen og følge med i speilet på hvordan hun former håret med saksen. I mitt tilfelle betyr det en hel del tynning for at håret skal ligge inntil hodet og ikke stå ut. Jeg prøver å følge med på det hun gjør og kanskje plukke opp noen tips til jeg skal klippe mine egne gutter. I årevis har vi klippet dem med maskin, men tiåringen vil gjerne ha litt lengde på toppen så sist han ble klippet gjorde jeg det med saks og det ble ikke så verst. Som nevnt før, det er alltid ting å lære overalt. Dessuten gleder jeg meg over å være nyklipt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar