torsdag 18. oktober 2012

En fin liten film

etter en hektisk uke med mye leksehjelping og en dag fylt med åpen barnehage, foreldresamtale, dyrlegetime og et møte i forbindelse med menighetsarbeid jeg er engasjert i feiret jeg min egen fødselsdag med å se en film jeg kjøpte for litt siden men ikke hadde rukket å se. Den heter "Møte med Margueritte"
Det er en stillferdig film om et møte mellom to mennesker som i utgangspunktet er helt ulike, men som likevel har glede av hverandres selskap. Den handler også om hvordan det å bli kjent med litteraturen og språkets verden utvikler et menneske. Det var rett og slett en vakker liten film om et fint vennskap. Det var en stor glede for meg å se den og jeg anbefaler den til alle som liker stillferdige filmer og som er glad i litteratur og elskelige gamle damer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar