søndag 7. oktober 2012

Høstferien

Jeg har hatt mannen min hjemme på høstferie, og det har vært en stor glede å få være sammen selv om det bare har vært en liten stund. Vi reiste hele familien noen dager til templet i Väster Haninge.
Det ga meg mange gleder. jeg gledet meg over å få være sammen med familien min selvfølgelig, og over at hele familien var sammen. jeg gledet meg også over å få være sammen med andre hyggelige mennesker, over gode samtler og over at barna mine hadde venner å være sammen med.
Templet for meg er et veldig spesielt sted. jeg elsker den følelsen jeg får av å være der. Det er et fredelig og vakkert sted som gir meg muligheten til å føle meg nærmere Gud og bli minnet om hvor høyt han elsker alle sine barn. Jeg føler også en sterkere kjærlighet til andre mennesker og et fornyet ønske om å tjene både Gud og mennesker på en bedre måte.
ettersom vi hadde alle barna med oss måtte vi bytte litt på å være inne i templet. Da ble det også tid til å nyte av de vakre høstfargene som omgir oss for tiden. Høstens fargespill er like fasinerende hvert år. jeg lærte forresten noe nytt da jeg gjorde lekser med åtteåringen min for et par uker siden. De røde og gule fargestoffene finnes i løvet hele tiden, men det er ikke før det sterke klorofyllet trekkes tilbake at vi kan se dem. Jeg syntes det var fasinerende. Jeg liker virkelig å lære nye ting om vår fantastiske verden.
På veien hjem fikk vi mulighet til å tilbringe litt tid sammen med min svoger som vi ikke ser så ofte og hans kjæreste som vi ikke hadde møtt før. De hadde vært så snille å passet hunden vår mens vi var borte. Det var også en glede.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar