torsdag 20. september 2012

Mor og dattertur

I dag så jeg en annonse fra Hobby og Kunst i Vestby om et tilbud på en maskin jeg lenge har hatt lyst på til en veldig god pris. Jeg spurte den eldste datteren min om hun ville bli med meg dit, og det ville hun gjerne.
Da vi kom dit var det nesten overveldende mye å se på. Du kan få et inntrykk av butikken på deres blogg. jeg brukte litt tid på å finne den ønskede maskinen,, litt for lang dessverre for damen før meg kjøpte den siste. Selvfølgelig ble jeg litt skuffet. Det var jo derfor jeg hadde kjørt helt dit, men etter hvert var det så mye annet å se på og glede seg over.
Etter mye "Åh-ing" bestemte vi oss for noen ting hver som vi ville ha. Datteren min kjøpte seg en rosa "smash book" som vi hadde sett på på nettet for en stund siden. Den er enda finere i virkeligheten og hun gleder seg til å bruke den.
Selv kjøpte jeg en del kartong, to nye distress ink puter, litt gullfarget glimmermist, noen bokstavklistremerker, gluedots. to penner, hvite fjær og et mønsterark som var så nydelig at jeg bare måtte ha det selv om jeg ikke vet hva jeg skal bruke det til og sist men ikke minst noen kjempesøte små flasker fra Tim Holtz.
Da 6 åringen min så mønsterarket sa han: "Å et familieark jo!" og da han så kirken oppe i hjørnet utbrøt han "og med et tempel på" Han synes også det var veldig fint.
Så den kortvarige skuffelsen til tross var det en veldig hyggelig tur, og ekstra hyggelig fordi jeg hadde selskap av datteren min.Det hadde ikke vært like morsomt å gå rundt uten noen å snakke om alt det fine  med.
jeg kan virkelig anbefale denne butikken til alle hobbyentusiaster. Den ligger litt bortgjemtmen man tar til høyre rett før Outlet one og følger skilter innover. Lokalene er store og lyse, og betjeningen veldig hyggelig og behjelpelig.
Nå kan høstmørket bare komme så skal vi se hva alt dette kan bli til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar