mandag 3. september 2012

Små ting

I dag gleder jeg meg over mange små ting. Jeg gleder meg over at nå når jeg snart skal legge meg er huset renere og mer ryddig enn da jeg sto opp. jeg gleder meg over at vi har hatt sommervær selv om det er september. Jeg gledet meg over en rusletur med hunden og minstejenta med dukkevogn. Jeg gledet meg over at jeg fikk tid til en liten lesestund med henne også. Jeg gleder meg over at de store har vasket og støvsuget bilen med litt assistanse fra de små. Jeg gledet meg over en tur til kiosken for å kjøpe softis.Jeg gleder meg over at alle de tre minste sov kvart over ni.
Jeg gleder meg over å høre den eldste datteren min kose seg med å synge og spille gitar inne på rommet sitt.
Det er alle de små , hverdagslige gledene som gjør livet verdt å leve. Det er viktig å se dem og sette pris på dem.

Her er en sang datteren min har laget selv og lagt ut på You Tube så kan dere få en smakebit av bakgrunnsmusikken jeg har i huset:


1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en fin dag, Linda! Det er så viktig som du sier å glede seg over og se sånne småting, ikke ta de for gitt:) Kjørte forbi da barna dine vasket bilen:)

    SvarSlett