mandag 1. april 2013

Balliaden 2013

I begynnelsen av påskeferien hadde jeg anledning til å for tredje år på rad være sammen med ungdommer fra menigheten på ungdomsarrangemanget som kalles Balliaden. Jeg hadde ansvaret for fem jenter, og det var veldig hyggelig. Jeg gledet meg over å se på sønnen min spille fotball, jeg gledet meg over å se datteren min ha det gøy med vennene sine,jeg gledet meg over å møte egne venner som jeg ikke har snakket med på en stund, men først og fremst gledet jeg meg over å observere noen av disse flotte ungdommene.
Jeg ble imponert over hvordan den beste på basketlaget passet på at alle fikk spille og var oppmuntrende mot dem. Jeg ble også imponert over en av jentene jeg hadde ansvaret for som hjelp de andre med å krølle og sette opp håret. Hun er en jente som alltid stiller opp og hjelper andre og alltid har oppmuntrende ord å si.. Jeg gledet meg også over å høre noen av disse ungdommene uttrykke sine tanker og erfaringer rundt sine liv med ulike utfordringer og hvordan deres tro er en styrke for dem til å håndtere det. Jeg er glad for at jeg fikk denne anledningen til å være sammen med dem og se hvor flotte de er.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar