mandag 27. februar 2012

Min vinterferie

Hva er egentlig ferie? For meg er det å gjøre noe annet enn det jeg vanligvis gjør, og å få ladet batteriene. Det har jeg fått oppleve denne uken.Som jeg skrev i mitt forrige innlegg har jeg tilbrakt vinterferien i Västerhaninge i Sverige og der har jeg besøkt templet. De første dagene hadde jeg "husmorferie" og var uten barn, men jeg delte rom med tre andre damer og var våken 6.30 om morgenen. Den siste delen sov vi hele familien på samme rom . Dette høres kanskje ikke ut som ferie, og jeg skal innrømme at det er litt utfordrende å få alle til å sovne da, men det er koselig også.
Det ble en uke full av både venninne skravling, åndelig påfyll, familiesamvær og masse kjærlighet og glede. Glede over å se mennesker jeg ikke treffer så ofte, bli bedre kjent med noen og å få se ungdommene mine i templet.
Etter denne uken føler jeg meg oppbyget. Jeg føler en større kjærlighet og takknemlighet til Gud og til min familie.Jeg er virkelig glad for at vi valgte å tilbringe vår vinterferie på denne måten.
 Denne sangen beskriver noe av følelsen et tempelbesøk kan gi:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar