lørdag 1. september 2012

Flyshow

Jeg er glad i fly. Jeg liker følelsen når jeg er oppe i et, og jeg liker å se dem fra bakken. Spesielt spennende er det å se flyakrobatikk. I dag feiret luftforsvaret sin 100 års dag med et flyshow over Oslo. jeg hadde tenkt å se det på VG tv, og det gjorde jeg også til å begynne med, men så fikk jeg så veldig lyst til å se de avsluttende franske jagerflyene så jeg stablet de av barna som ville bli med og kjørte til Oslo. det er ikke en by jeg liker å kjøre i så jeg parkerte litt i utkanten og gikk til rådhusplassen. jeg må si at den flyoppvisningen var verdt turen. vi fikk med oss en del andre fly også både Herkules, Orion, F-16 , Vanpire og noen til. Dessuten fikk vi høre Ole Edvard Antonsen spille sitt egenkomponerte stykke "Vidda " som jeg synes var aldeles nydelig.
Jeg er ikke noen flyfotograf og har heller ikke en linse som er god nok til å ta gode flybilder, men jeg fikk da noen som ikke var så verst likevel.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar