tirsdag 10. juli 2012

Eyes4zimbabwe

Dagen i dag var en dag jeg ikke har sett fram imot. Mannen min dro for å være borte på jobb i 11 uker og det var veldig trist å se ham dra. Jeg måtte finne på noe å glede meg over. Da jeg var på telttur traff jeg en dame jeg ikke hadde møtt før. Hun er profesjonell golfer heter Cesilie Lundgreen og er en herlig dame. Sammen med to andre golfdamer er hun engasjert i stiftelsen Eyes4zimbabwe som blandt annet hjelper synskadede mennesker i Zimbabwe. Jeg googlet litt og fant deres hjemmeside og bestemte meg for å gjøre en donasjon. det var en god måte å trøsteshoppe på synes jeg.
Sjekk gjerne ut denne organisasjonen og les mer om noen fantastiske damer som bruker livene sine ikke bare til å spille golf men også til å gjøre mye godt for andre. Det er inspirerende å høre om og møte slike mennesker.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar