mandag 23. juli 2012

Filmstund

I går kveld lovet jeg min 6 åring at i dag skulle vi se happy feet sammen. Han begynte å mase så fort vi våknet, men vi måtte jo få på oss klær og få i oss litt mat først syntes jeg. Så satte vi oss i en stol og koste oss med å se film. Jeg måtte opp av og til for å hjelpe lillesøster med noe og ordne litt med vaskemaskinen, men for det meste satt vi sammen. det er ikke ofte vi får anledning til å sitte slik sammen og bare kose oss. Jeg er glad for at vi gjorde det i dag. Filmen er dessuten en ganske fin fortelling om utfordringene ved å være anderledes.
Jeg hadde dessuten lovet at vi skulle leke med togbane, men så gikk dagen og han var ute en god stund. Dermed bel det bestemt at togbanebygging skulle bli vår familieaktivitet i kveld, og det ble det etterfulgt av isspising. Nå er det en stor togbane på barnerommet som jeg håper de leker mye med i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar