onsdag 25. juli 2012

Kundeservice

Terrassen min har ikke vært så trivelig i år. Flere av stolene har gått i stykker så det mangler sitteplasser der ute, og den har vært i stort behov av rens og behandling. I dag gikk jeg i gang.
Jeg var først av gårde og kjøpte en ekstramadrass for det er så bra å ha når barna har overnattingsgjester eller når de har kastet opp i sin egen seng og trenger et annet sted å sove. Så dro jeg til et byggvarehus i nærheten og der traff jeg en veldig hyggelig godt voksen mann. jeg spurte om han visste hvor jeg kunne få tak i paller. Han spurte om jeg trengte mange. fire sa jeg. Da skal jeg være snill mot deg og gi deg dem sa han. Som takk kjøpte jeg sand til sandkassen. Han hjalp meg med å få den inn i bilen. Det kaller jeg kundeservice!
Nå har jeg planer om å lage en sofa. Følg med! terrassen har fått seg en grundig vask i dag. neste uke blir det beising før sofaen kan settes på plass. Forandring fryder alltid, også mens man er midt i prosessen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar