onsdag 11. juli 2012

Huset fullt

I dag har jeg huset fullt av barn og ungdommer. Det har jeg jo egentlig hver dag, men akkurat nå har jeg tre ekstra ungdommer her. 12 åringen har en venninne fra Trondheim på besøk, og de og en annen venninne skal overnatte i stuen fordi de ikke kunne telte da vi manglet plugger til det teltet vi ikke har lånt bort.
14 åringen har fått besøk av en venn som vanligvis bor i nordnorge. han tok med telt og de gjør et forsøk på å sove ute, men det pøsregner så jeg misstenker at de kommer inn i løpet av natten. Da jeg hentet 15 åringen hos en venninne der hun sov i natt og tok jeg med en venn av guttene som bodde i nærheten og han var her til middag.
Å ha huset fullt betyr at barna mine har venner, og det er jeg veldig glad for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar