mandag 9. april 2012

Gode venner

I dag gleder jeg meg over at jeg er omgitt av gode venner. Jeg har mange mennesker i livet mitt som jeg setter stor pris på. mennesker som er gode samtalepartnere, mennesker som viser omtanke, som bryr seg om hvordan jeg har det og mennesker som jeg kan ha det hyggelig sammen med. 
De to siste dagene har min familie blitt invitert av to ulike vennefamilier på middag. Det har jeg satt ekstra stor pris på fordi vi har kommet hjem etter en uke med mye fravær og da hoper ting seg lett litt opp, og det å slippe å lage mat og derigjennom skape mye oppvask har vært en stor hjelp for meg.  Dessuten har jeg fått tilbringe tid med mennesker som jeg setter pris på å være sammen med. 
Min mann er min aller beste venn og samtalepartner, men i tiden fremover kommer han til å være borte mer enn vanlig, og da setter jeg stor pris på å ha omtenksomme mennesker rundt meg. Jeg setter også oris på at disse menneskene viser omsorg for barna mine slik at de er omgitt av mange mennesker som de føler seg trygge på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar