onsdag 15. august 2012

bare for moroskyld

I det siste har det vært så mange ting jeg har måttet gjørehele tiden, og så har minstejenta brukt uendelig med tid på å sovne slik at jeg ofte holder på med å legge barn i mer enn to timer. Da blir det ikke så mye tid til å gjøre morsomme ting og det kan gå litt ut over humøret.
I utgangspunktet er jeg et pliktoppfyllende menneske som finner glede i å få gjort unna de nyttige tingene, men vi trenger jo balanse i livet og i dag trengte jeg å gjøre noe moro. Jeg fikk et nummer av "creating keepsakes" i posten her om dagen og det ga meg lyst til å scrappe, så det gjorde jeg midt på dagen i dag. Så fikk hus være hus en stakket stund mens jeg fikk ladet batteriene litt. Jeg fikk gjort ferdig tre sider i en av guttenes album og koste meg veldig med det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar