lørdag 25. august 2012

En telefonsamtale

Den følelsen når du hører telefonen ringe og ser på nummeret at det er den du aller helst vil snakke med! mannen min er borte på jobb for tiden, og jeg savner ham veldig. Derfor blir jeg så glad når han ringer hjem bare for å si at han savner meg også.
Når vi snakker i telefonen er han liksom her en liten stund.Han får del i våre små og store hendelser, gleder og bekymringer. Tenk at vi har teknologi som gjør at vi kan snakke med hverandre uansett hvor langt unna hverandre vi er.
Her om dagen var det en som spurte meg hvordan det gikk å være alene. Jeg svarte at det går jo bra, men det er kjedelig for jeg savner ham sånn. "Du er jo heldig som har et sånt forhold at du savner ham når han er borte" svarte hun, og det er jeg. det er en av de tingene jeg setter mest pris på i livet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar