torsdag 30. august 2012

Å komme seg ut av huset

I det siste har det gått i ett stort sett hele dagen og jeg har blitt litt sliten.I dag kjente jeg at jeg trengte å få komme ut litt uten barn og det var en aktivitet for damene i menigheten som jeg gjerne ville på. Det er vanskelig å få slappet av hjemme når det er en masse ting som trenger å gjøres og en masse behov som skal dekkes.
Heldigvis har jeg noen store barn som gjorde så godt de kunne med å passe på de små. En av dem sov da jeg kom hjem mens de andre i det minste var i hver sin seng og de sovnet fort når jeg fikk slukket lyset og trøstet minstejenta litt. Ryddingen får jeg ta i morgen for nå må jeg prøve å få i alle fall i nærheten av nok søvn.
Tusen takk store barn for at jeg fikk ladet batteriene litt gjennom å snakke med hyggelige damer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar