mandag 26. mars 2012

Samtale med ungdommene mine

I dag var det 5 åringen som skulle velge hva vi skulle spise på familiekvelden, og han ville ha pannekaker. Da fikk det ikke hjelpe at vi hadde vafler i går, pannekaker skulle det bli. Tiden går jo veldig fort om ettermiddagen og det ble litt hektisk når vi fant ut at de små måtte spise og legge seg før alle pannekaker var stekt. Heldigvis fikk femåringen hjulpet til med å steke noen.
Da de vel var i seng hadde vi en veldig koselig stund sammen med de eldste barna våre. Jeg setter stor pris på å snakke med dem, og spesielt hvis vi får til gode samtaler om viktige ting. Vi snakket blandt annet om vennskap og det sosiale livet på skolen og hvordan de kan hjelpe andre å få det bedre.
Mitt håp er at det å regelmessig snakke med dem om alt mulig vil gjøre det naturlig for dem å komme til meg hvis de har problemer. Jeg gleder meg faktisk over å være tenåringsmamma! jeg synes dessuten det var koselig at datteren min hadde lagt ut dette bildet på facebook.


1 kommentar:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlett