mandag 19. mars 2012

Skumbad mot forkjølelse

I dag har jeg vært litt forkjølet og ute av form, og på kvelden frøs jeg litt, så når barna var lagt gjorde jeg noe jeg ikke har gjort p veldig lenge. jeg tok meg et varmt bad. Til morsdagen fikk jeg noe badeskum fra Bodyshop som jeg bestemte meg for å prøve. jeg kan ikke huske sist jeg badet med skum, og jeg hadde helt glemt hvor herlig det er å bli omsluttet av myke bobler. Det er en behagelig og lukseriøs følelse.
 Jeg hadde med meg en god bok, Store forventninger av Charles Dickens, og storkoste meg. Varm ble jeg, og jeg ble til og med mindre rennende i nesen.Så føler du deg litt ute av form, frossen og med rennende nese, ta et herlig skumbad hvis du har mulighet. Nå skal jeg legge meg og håpe på at formen er forbedret i morgen så jeg kan få en produktiv og god dag!
 Det skal definitivt ikke gå like lenge til neste gang jeg tar meg et skumbad! en herlig liten luksusglede.



1 kommentar:

  1. Det hørtes helt skjønt ut!
    Men jeg hadde sikkert mistet boka i badekaret, hihi!

    SvarSlett