mandag 5. mars 2012

Tenåringslatter

En av de tingene som gjør meg aller mest glad er når noen av barna mine har et morsomt sammen. I kveld spilte vi en stund spillet pensum. Det er et kunskapsspill med spørsmål fra skolepensum med ulike vanskelighetsgrad avhengig av klassetrinn. Etter hvert måtte jeg begynne å legge de minste. Jeg tok dem opp en og en. jeg hørte at det var noen konflikter mens jeg var borte, men da alle de tre yngste var lagt hadde roen atter senket seg og to av de store ble sittende og spille og fnise og le en god stund, og lyden av latteren deres gjorde meg så glad.



1 kommentar:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    SvarSlett