søndag 29. januar 2012

lego

De små guttene mine hadde rotet ut mye lego på rommet sitt de siste par dagene, og etter middag i dag prøvde jeg  å få dem til å rydde det opp. Det gikk ikke så veldig bra med formaninger, så jeg gikk inn for å hjelpe dem.
Det var blandt annet to biler som var blitt ødelagt og lå strødd rundt i smådeler. Åtteåringen og jeg satte i gang med restaureringsarbeidet. Det tok en stund å lete frem alle deler som trengtes, men vi hadde det faktisk veldig hyggelig mens vi holdt på. Til slutt var det bare noen små detaljer som vi ikke fant til bilene.
Jeg er glad for at jeg fikk en hyggelig stund med min sønn, vi fant nesten alle delene til bilene og vi fikk ryddet legoen opp fra gulvet. Det er jo tre ønsker på en gang. Et riktig kinder egg.



1 kommentar:

  1. Hehehe! Smart å benytte seg av noe man MÅ gjøre til en kvaltitetstund uten mas:)

    SvarSlett