mandag 21. mai 2012

Omorganisering.

Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men i det siste har jeg gått og grublet på hvordan jeg kan organisere hjemmet vårt p en bedre måte slik at alle føler at de har en plass der de kan trives. I dag fikk jeg med familien på en stor omveltning av ande etasje.
Blandt annet har 14 åringen som i mange år har delt rom med småbrødrene sine fått bytte plass med minstemann.Det ligger mye grubling bak den beslutningen og mange ulike konstelasjoner har vært prøvet ut i mitt hode, men til slutt etter å ha snakket litt med alle de store barna mine kom jeg frem til at dette var den beste løsningen.
 I kveld har han og søsteren på snart 13 ligget og skravlet og tullet med hverandre og virket å ha det riktig så hyggelig. Da blir jeg glad.Jeg liker at barna mine har det hyggelig sammen. Resten av etasjen er fortsatt lett kaotisk, men det håper jeg å få litt orden på i morgen. hvis jeg får det skal jeg vise bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar