tirsdag 22. mai 2012

Mai du skjønne milde...

I dag må jeg jo bare glede meg over det helt fantastiske sommerværet. På fredag kveld var jeg sammen med noen venner på stranden. jeg hadde ullstilongs under buksene. ullgenser og vindjakke og likevel var det litt kjørlig. Nå gikk jeg nettopp ut med søppel  i T- skjorte og piratbukse uten å fryse.
Jeg har vært på loftet og funnet frem sommertøy både til meg selv og til minstejenta. Nå håper jeg at det virkelig blir bruk for dem en stund fremover for hun har så mange søte sommerantrekk.Det beste er at jeg ikke trenger å kjøpe et plagg til henne. Det ser jeg på som en stor velsignelse.
Når solen varmer, luften er varm, verden er lysende grønn, frukttrærne blomstrer og fuglene kvitrer energisk i hver busk og hvert kratt da må man bare nyte det så lenge det varer. Epleblomster er forresten noe av det vakreste jeg vet der de står med rosaskimrende knopper før de springer ut i en hvit blomst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar