lørdag 5. mai 2012

"Ny" stue

De siste kveldene har det vært litt hektisk så jeg har ikke rukket å skrive noe. Onsdag og torsdag brukte jeg kvelden til å gjennomgå matematikk med min tiendeklssing som skulle ha tentamen. Til min store glede hjalp det . I alle fall ringte hun meg rett etter at hun vr ferdig og sa at hun hadde klart mer enn hun trodde hun skulle klare.
I går var det 6 års feiring som stod på programmet her i huset. heldigvis hadde jeg noen flinke tenåringer til å hjelpe meg. uten dem hadde det nok ikke gått. Da mannen min endelig kom hjem i 21 tiden var det til en veldig sliten kone.
I dag var jeg ikke i strålende humør. Huset var fortsatt litt rotete ettter i går og jeg var rett og slett litt lei. Så var det en del logistikk som skulle ordnes i dag, men vi fikk det til og fikk gjort unna en hel del ærender som trengtes. Vi kjøpte også et sengeteppe på Kid til 700 kroner som jeg tenkte å fornye sofaen med.
da jeg fikk det på ble det så fint. Jeg lette litt i skapene og fant frem noen lysere duker som passer til årstiden og noen lys jeg hadde glemt at jeg hadde. Vips hadde jeg en ny stue. Da ble jeg i mye bedre humør! Når vi dessuten fikk ryddet litt ble jeg enda gladere.



3 kommentarer:

  1. Et ryddig hjem hjelper alltid på humøret! Det er så deilig det!.. Det ble en veldig fin forandring med det teppet og ny duk. :)

    SvarSlett
  2. Stor forandring med så lite. Det er utrolig hva litt forandring og å se at huset er pent og ryddig kan gjøre på humøret.

    SvarSlett