lørdag 3. mars 2012

Varm velkomst

I dag var jeg altså en av foredragsholderene på stavens velferdsdag. Min venninne Linda Hagen og jeg snakket om å våge å være hjemme med barn. Jeg skal gjengi litt av det vi snakket om i morgendagens innlegg. Nå vil jeg fortelle om det som var dagens største glede, og det var den strålende velkomsten jeg fikk av min toåring da jeg kom hjem. Hun var strålende fornøyd til tross for at hun fortsatt gikk i pysjamas og hadde sjokoladepålegg rundt munnen. Det strålende ansiktet hennes kunne ha smeltet stein!

3 kommentarer:

  1. Hun er nydelig. Takk for at du delte dine erfaringer om å være hjemmeværende mamma idag.

    SvarSlett
  2. Det var fint å høre fra dere. Jeg tenker mye på hva jeg skal velge og hva som er best for vår familie i forhold til hvor mye jeg skal være hjemme. Jeg fikk forresten den boken med det sitatet jeg ønsket å få i dag, så nå har jeg det! Fint det du sa om sitatet til Hinckely, det med å være en vokter av arnestedet/lyset og varmen i hjemmet. Tror jeg kanskje bruker det i en tale neste søndag. Skal holde en liten tale på Åpent hus om det å være mor.... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Lykke til med talen.og lykke til med valget ditt for deg og din familie.Det er et viktig valg som krever nøye overveielseog bønn. Jeg synes det var hyggelig at du sendte mannen din inn på neste runde. han følte seg kanskje litt ensom blanst alle damene.

      Slett