tirsdag 13. mars 2012

Velfylte skap

Jeg liker følelsen av å ha velfylte matskap. Å vite at jeg har det jeg trenger for å gi familien mat en stund fremover. I går hadde jeg en storhandel på Rema der jeg kjøpte sånt som lønner seg å handle i Norge som for eksempel bleier og fisk. i dag var jeg på handletur til Sverige med en venninne og fylte på med kjøtt, mel og en del annet som lønner seg å kjøpe der og så godteri til ungene selvfølgelig.
det er en god følelse å kunne sette alt pent inn i skap, kjøleskap og fryser.
jeg har en plan om å legge meg opp et lager etter hvert slik at vi har det nødvendigste for tre måneder av gangen, men det er en langsiktig plan. Et forslag til hvordan man kan gjøre det  og mange andre tips for en fremtidsrettet livsførsel kan du lese om på denne siden
Dessuten var det strålende vær og hyggelig selskap. sånt blir man jo glad av.



1 kommentar:

  1. Jeg kjenner følelsen av velfylte skap. Det skaper glede og trygghet.

    SvarSlett