onsdag 25. januar 2012

Aketur

i dag hadde 5-åringen ski og akedag i barnehagen. Jeg bestemte meg for at 2-åringen og jeg skulle ta en liten aketur vi også. Vi kledde oss godt og gikk til en liten lekeplass i nærområdet som har en akkurat passe stor haug for henne å ake på.
 De første gangene akte vi sammen , men til slutt turde hun å ake selv og hun syntes det var veldig moro. jeg gledet meg over å se på henne stavre opp bakken slik som bare små barn i full vinterhabitt stavrer, og jeg gledet meg over at hun hadde det gøy. Jeg hadde tatt med meg kamera så jeg fikk tatt noen vinterbilder av henne.
På veien hjem kom jeg over en flokk sidensvanser som hvilte seg på noen ledninger og da måtte jeg slenge fram kameraet og ta et bilde av dem, for jeg synes det er en så vakker fugl.
Alt i alt var det altså en tur full av gleder og jeg er så glad for at jeg valgte å ta den.






1 kommentar:

  1. Herlig unge, fine fugler, bra valg Linda!!
    Vinter och snö kan väre herlig om man har den rette innstillingen vet du, det handler ju om rett innstilling denne måneden.

    SvarSlett