tirsdag 10. januar 2012

vinteren på snarvisitt







Vi har hatt et lite blaff av vinter her jeg bor de siste dagene, men det er først idag at jeg for alvor har fått tid til å være ute og nyte den. Snøen pakker landskapet inn på en barmhjertig måte, skjuler gammelt løv og søppel i veikanten og gjør alt så mye lysere og trivligere. jeg hadde en herlig tur til åpen barnehage idag med mitt yngste barn i vogn, og selv om måkingen ikke var optimal på alle gangveier og det ble litt tyngre enn vanlig å skyve barnevognen så gledet jeg meg over snøen og de snødekte trærne. Jeg passet på å dra henne en runde på akebrettet da vi kom hjem også, og det var jommen bra jeg benyttet denne sjansen idag. hadde jeg ventet til imorgen ville det vært for sent. Carpe Diem!






1 kommentar:

  1. Her har det vært ivrig skigåing på ungene disse dagene, og godt er det, for nå kan det jo bli sen stund til det igjen:)

    SvarSlett