fredag 6. januar 2012

Apostlenes hester

Idag skulle jeg et ærend til en butikk, og ettersom mannen min hadde bilen vår til jobben tok jeg apostlenes hester fatt. Jeg gikk en vei jeg ikke vanligvis går for å få litt omveksling. Mens jeg gikk der i den friske, klare, ikke alt for kalde luften tenkte jeg at idag er jeg glad jeg ikke hadde bilen for da hadde jeg nok kjørt.
Ettersom jeg bare har hatt førerkort i ca 1 1/2 har jeg gått mye i mitt liv, og jeg synes faktisk det er deilig å gå forutsatt at været ikke er alt for kaldt eller vått. Turen ble ytterligere forgylt av at det idag faktisk var helt blå himmel, noe vi ikke har sett alt for mye av i det siste.


2 kommentarer:

  1. Det var en fin bild, Linda. Alla bilder säger kanske inte mer än tusen ord men visst är det förunderligt att himlen kan vara blå, och inte alltid vit eller grå. Tack för påminnelsen!

    SvarSlett
  2. Det står att jag har kommenterat blogginlägget kl 08.30 idag fast klockan är 17.30. Har du ställt in rätt tidszon i inställningarna?

    SvarSlett