mandag 23. januar 2012

En hyggelig overraskelse

De fleste mennesker synes vel at det er hyggelig å få blomster. Det synes jeg også, og spesielt hvis det er helt uventet. i dag kom en venninne av meg og ringte på døren min og hadde med blomster til meg helt uten grunn, og det var en hyggelig overraskelse.
I tillegg er hun en person som jeg alltid setter pris på å snakke med fordi hun har mye livserfaring.Det var som å få en vitamin innsprøyting. Etter at hun hadde gått hadde jeg overskudd til både å skifte på senger og ta med barna ut i snøen med akebrett. Så tusen takk kjære venn du lysnet opp min dag  og blomstene lyser opp i stuen.






1 kommentar:

  1. Vilken herlig överraskning, det finns sikkert veldig mange andre små ting vi kunne glede hverandre med i hverdagen, ett venlig ord t.ex. som besökspar, kan det bli en del av vår livsstil. Per og jeg hilste på et underbart eldre par i går, saken er at jag tror at vi får mere glede av å hilse på dem enn visaversa, vi hadde faktisk med en blomst, håper det ble en glede for dem i hverdagen.

    SvarSlett