mandag 2. januar 2012

en fin tur

Idag har det vært den siste rolige feriedagen før hverdagen slår til for allvor imorgen, og det har vært en god dag. Etter at jeg hadde fått unna en del ting som måtte gjøres i huset ,godt hjulpet av min kjære ektemann som også hadde fri idag, tok jeg med hunden på en herlig tur.
Vi gikk til det området jeg liker best i nærrheten her jeg bor. Først er det åpne områder der det er vidt utsyn som gjør at jeg føler at jeg kan puste friere. Siden er det en liten skog der hunden på denne tiden av året kan løpe fritt. Å se vår hund som etter hundemålestokk begynner å bli en godt voksen dame løpe foran meg på stien med ørene flagrende gjør meg veldig glad. En bonus på turen var at det var en vakker solnedgang i ettermiddag.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar